martes, 26 de noviembre de 2013

Diari de Nadal


Ja sóc aquí..... despres d'un mes molt enfeinada i gràcies al grup de Vanyu Kay Scrap, vaig tindre la sort de participar a les classes per a les xiques d'Europa....no sols vaig fer un Diari de Nadal ( a mi que aquestes dates no m'agraden...però bé..jajaja) si no que vaig tindre la oportunitat de conèixer gent meravellosa, "Las Damas Europeas" i conèixer més a prop a la mestra..... hem apres scrap i vida!!!
Va haver un abans i un despres amb la meua experiència amb l'Scrap.
Al inici va ser una mica dificil....recorde que vaig tardar molt per a fer la portada....no estava inspirada, no veia clar com decorar-la.....a mesura que passavem les etapes anàvem fent...i una setmana que teniem que decorar determinades pàgines vaig passar la setmana en blan...tot era possar-me en temps i res..."Les muses" m'havien abandonat....quasi tot el món ho tenia fet i jo amb retard, fins a que va arribar el "divendres creatiu" ( el dia que m'aariba sempre l'inspiració) i "voilà".... fulles fetes!!!
La portada despres de moltes voltes va quedar així.


Detall de alguna de les pàgines.....destacar que està tot fet a mà....he demanat la Big Shot per als Reis...ja vorem si me la porten...jijij





No hay comentarios:

Publicar un comentario