sábado, 8 de febrero de 2014

Feliç Any Nou....

Feliç any nou...una mica tard, si ja ho sé.....vos dessitge que aquest 2014 siga positiu, meravellos, creatiu amb molts projectes...m'havia proposat portar el blog al dia...i poc a poc ho conseguiré...
No m'havia perdut....per diferents motius tenía el blog paraet....peró ja estic ací amb plena forma i nous projectes que he fet durant aquestos mesos...
Comence....
Gràcies a SPP vaig conèixer a Raquel Pastor i al seu grup "Intercambiarte" i ens proposava un repte...fer una pàgina "d'Art Journal" cada setmana....no coneixia aquesta tècnica i hem va semblar molt interessat poder aprendre en aquest món tan gran de l'Scrap...ella proposava cada setmana una frase i una tàcnica diferent i al principi la musa ajudava....però crec que va agafar vancances en Nadal perquè algunes setmanes hem va costar una mica....el més divertit acabar amb els dits plens de pintura i de la idea inicial...sempre sorgia aluna cosa nova millor.....

Vaig utilitzar pintura acríl.lica color dorat com envellit, retalls de revistes, i detalls com botons, perla i maquillatge....




Aquesta pàgina havia de dur un missatge positiu i de sobte hem vaig recordar de la pel.licula "Come,Reza,Ama" on la protagonista és Júlia Roberts i que hem va agradar molt....vaig pensar en plasmar-ho i aquest va ser el resultat...

En aquesta pàgina vaig utilitzar el color d'abans però combinat amb una mica de blanc, després sombra d'ulls, i el color dorat fet amb stencil amb un full de paper....

Amb retalls de revistes...aquestes paraules positives que ens demanava Raquel...

El detall del núvol està pintat amb pintaungles...vaig fer la prova i hem va agradar molt el resultat...
Sóc principiant amb aquesta tècnica....poc a poc vaig aprenent gràcies a la paciència i dedicació de Raquel, gràcies per donar-me l'oportunitat de aprendre i gaudir tant!!!!

1 comentario:

  1. La pagina es preciosa toda ella.... pero me ha enamorado el detalle de las mariposas... me encantaaaa

    ResponderEliminar