domingo, 29 de diciembre de 2013

Continuem amb l'amic invisible...

Aquesta vegada el repte el va proposar Elena del "Club de la Pecera Rosa"...ens vam inscriure i per sorteig es va decidir a qui li feiem el regalet, era una sorpresa...però cadascuna va posar unes pistes per a ajudar a la resta......la meua"peixeta" era nova al club i amb les pistes que ens van donar vaig fer de "detectiu" per a fer-li un detallet que li agradara...jajaja.... Aquesta vegada tampoc vaig coincidir amb la gran scrapera Yolanda Garrido a la que admire per la frescura i originalitat de les seues creacions...
Mans a l'obra i el resultat va ser un MA per als desitgos del 2014, una postal nadalenca (que li va fer molta il.lusió rebre-la, era la primera...) i "llepolies scraperes" que a totes ens agrada i et recorda a la persona que te les ha donades...


 Aquest va ser la meua aportació...

El mini-album per darrere...
Detall de la roseta que tant m'agrada utililitzar...però que a vegades hem costa molt d'apegar...a vosaltres no vos passa?

Per fi vaig comprar el segell de la càmera de fotos..... hem costava trobar i que m'entusiasma utilitzar...
Detall dels tags i la decoració interior...


El mini té detallets com aquest...


Amb el regalet li vaig fer una postal nadalenca sencilla però original...he descobert la combinació amb el paper craft i m'agrada molt el resultat


Aquesta foto la va publicar al Club quan ho va rebre...jo estava ja nerviosa per si s'havia perdut el paquet...però va arribar tot bé i li va agradar  molt que es el millor de tot...ella contenta i jo feliç perquè com us he dit abans son els meus primers Nadals amb l'scrap...



Mireu el destí quines coses té...la meua amiga invisible va ser la mateixa que el meu primer intercanvi al Club...."la formigueta" com li dic amb molt de carinyo i ella ho sap...per lo faenera que es..Pilar Gonzalez...
Quan vaig vore la lletra al sobre....jajajaj...no podia parar de riure..quina coincidència...el seu regal va ser una agenda personalitzada perquè sap que m'agraden els mussols i un clauer que fa conjunt...


Estem arribant a la fi de l'any....i encara queden més projectes per vore...En raó no podia actualitzar el blog...no he parat..

No hay comentarios:

Publicar un comentario