domingo, 22 de septiembre de 2013

Washi tape: "Marco alterado"

Aquest marc va ser el primer que vaig alterar per a "La Pecera Rosa"...el vaig realitzar amb washi tape perquè era més senzill decorar-lo ja que la forma redona dels cantons era difícil poder-la decorar amb papers de Scrap...
Com una pàgina que m'agrada molt  "FSN" aquest marc el vaig fer de nit, perquè eixa vesprada vaig descobrir com fer els molinets de vent i la papallona que es veu....i no podia parar!!!! De matinada li va tocar al marc. Aquest es més informal i divertit....que vos sembla?



Detall de la textura del washi..


Aquest molinet de vent va ser el inspirador per a modificar el marc


 El washi com pot canviar i donar color a un marc de fotos de  fusta....




1 comentario:

  1. Hermoso portarretratos!!! Muchos colores, me encantó!!! Gracias por participar con nosotras!!

    ResponderEliminar